#An’s-Destination ✈ Fly with me To IBIZA!

Omg! hebben jullie de titel al gelezen? DE NAAM VAN MIJN NIEUWE SERIE! Ik zat dus al een tijdje te denken over een naam voor een serie, voor als ik op reis ga en mijn avonturen met jullie deel… Dit is het dus geworden: #AN’S-DESTINATION. Vandaag vertel ik over mijn reis door Ibiza begin juli. Lees je gezellig mee? 🙂

In deze blog ga ik jullie vertellen over hoe mijn reis in Ibiza was! Hier komt die…!

DAY 1 – WOENSDAG: 10: JULI

Deze dag kwamen we aan en gingen we ons even in settelen. Ons appartement heette Appartement Catharia Maria in Cala Llonga. GEWELDIG appartement, zeer goed verzorgd en onwijs leuk ingericht binnen en zowel buiten! Echt ibiziaans

Die avond hadden we een simpele maaltijd klaar gemaakt, omdat het er zo leuk uitzag moest ik er wel foto’s van maken 🙂

DAY 2- DONDERDAG: 11: JULI

Vandaag stonden we optijd op, stapten in de Jeep die we gehuurd hadden (OMG!) En reden we naar het zuiden van Ibiza. Zie de foto’s!

We zijn naar het strand Platja de Ses Salines gereden en hebben daar geluncht bij Jockers Club. Leuke tent, goed eten, alleen het was een beetje duur… Wel een prachtig uitzicht!

Daarna zijn we doorgereden naar Sant Jordi, een van de bekendste stranden op ibiza. De beroemde tent Blue Marlin zit daar ook. Je moet een beetje om de tent heen lopen om bij het strand te komen. Let op, er zijn daar stenen en geen zand, dus neem waterschoentjes mee!

Die avond zijn we bij ons in de baai uit eten geweest, Can Nuts. Het was super schattig en onwijs lekker eten! Zeker een aanrader! Zie middelste foto boven, 2de roze reeks.

DAY 3 – VRIJDAG: 12: JULI

We begonnen deze dag met een heerlijke massage boven op het dak van het appartement… Dit was zoo lekker om je dag mee te beginnen en zo lekker ontspannend! Mijn vader had die ochtend ervoor voor zijn verjaardag, een “privé” mountainbike tocht van ons gekregen.

Dus toen mijn vader terug was zijn we gaan lunchen en weer in de jeep gestapt, op naar Cala Llenya!

Na Cala Llenya zijn we terug naar het appartement gereden en hebben we ons omgekleed, want wij gingen die avond eten bij AMANTE. LET OP: Als je hier wilt eten, moet je ong 3 maanden van te voren reserveren meestal! Het is een beetje aan de prijzige kant maar zeker de moeite waard om te eten want het uitzicht is AMAZING 😉

DAY 4 – ZATERDAG: 13: JULI

De dag begonnen we vroeg, want de vorige dag hadden we besloten een boat day te doen. Die hadden we dus geregeld, maar eerst langs de hippie markt Punta Arabi, in Las Dalias. Heeeeel leuk! Onwijs leuke kraampjes en verschillende dingen te koop. Ook is het er heel leuk ingericht en niet al te groot, dus perfect!

Toen door naar Sant Antoni, want daar hadden we onze boot gehuurd. Ik weet niet bij welk bedrijf, maar er zijn er genoeg te vinden!

Die avond gingen we optijd naar bed, want we moesten de volgende ochtend vroeg op voor onze vlucht terug naar huis ;( Deze trip was veel te kort, wanna go back!!

Bye for now peepz x

Volg mij op Instagram en Pinterest!